niedziela, 31 stycznia 2016

Ważna istotna sytuacja i powiadomienie

 Z przyjemnością mam chęć ogłosić, o mym powrocie do dalszego pisania tego opowiadania. Blog zostanie na nowo otwarty. Przechodzi ze stanu zawieszenia w stan pracy i głoszenia. Już w nowym tygodniu zamierzam wstawić opowiadanie, będzie mnie to kosztowało siedzeniem po nocach, ale ciężka praca jest tego warta. Może też w wakacje uda mi się powstawiać moje animacje 3D, ale tego jeszcze nie wiem( więc jeśli ktoś tu zagląda to niech nie nastawia się). Mam nadzieje, że święta i sylwester został spędzony aktywnie i radośnie, i że nie zapomnieliście o tych najważniejszych rzeczach w tym okresie. Spóźnione życzenia;
Szczęśliwego Nowego Roku.
Chciałabym moje opowiadania wstawiać co dwa tygodnie w każdy piątek wieczorem, tuż po jego napisaniu. Mam nadzieje, że uda mi się to utrzymać.

Wertulise

3 komentarze:

  1. W ostatnim czasie niemal każdy zawiesza swoje działanie. Cieszę się, że wracasz :). Sama jestem aktualnie nieaktywna na swoim blogu, ale nie zawiesiłam go, poprostu nie miałam ostatnio chęci i czasu na przepisanie rozdziału. Postaram się w miare szybko coś u siebie wrzucić :).
    Animacja 3D powiadasz? Nie mogę się doczekać, aby ją zobaczyć! :D
    Jestem tylko jedna ciekawa... Jaki program wykorzystujesz do tworzenia animacji?

    Pozdrawiam,
    Merc.

    http://runicalblade-trilogy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście po popatrzeniu na moje małe doświadczenie po wielu niepowodzeniach, zdecydowałam się na Blender. Ten program najbardziej mi odpowiada spośród tych w, których kiedyś pracowałam i ćwiczyłam.
    Również ślę pozdrowienia.
    Wertulise- panna od wiecznego zamyślenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się kiedyś zainteresowałam animacją, chociaż sama w tym kierunku kroków nie podjęłam żadnych. W każdym razie, słyszałam, że Blender to właśnie najprostszy program, albo przynajmniej najprostszy z 2 (drugim jest Cinema 4D). Uważam, że to dobry wybór i sprawił, że jeszcze większą mam chęć zobaczenia efektów Twej pracy ;p.

      Usuń